بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
آموزش

فالوور فیک روبیکا چیست + روش های گرفتن

فالوور فیک روبیکا چیست

فالوور فیک روبیکا نوعی دنبال کننده است که به زبان ساده هیچ فعالیتی ندارد یعنی به طور کامل غیر فعال هستند. افزایش فالوور فیک علاوه بر مزایایی که دارد معایب مهمی نیز دارد که به آن میپردازیم. فالوور فیک با روش های متفاوتی ساخته میشود. که در ادامه همین پست انواع روش های رایج آن معرفی خواهد شد.

تفاوت فالوور واقعی و فیک روبیکا

دنبال کننده ها یا همان فالوور به دو دسته واقعی و فیک روبیکا تقسیم می شوند حال ما به تعریف این دو میپردازیم. فالوور واقعی شامل کاربرانی می شود که مجموعه ای از فعالیت ها را به همراه خود دارند.

1. فعالیت بر پیج: فعالیت هایی که در پیج خود انجام میدهد شامل انتشار پست و استوری و افزودن هایلات به طور مداوم و نوشتن بیوگرافی که شرح حالی از شخصیت فرد می باشد و همچنین تغییر آی دی و یوزر نیم که نقش شماره تلفن شما را  در روبینو دارد.

2.فعالیت بر روی پیج دیگر کاربران: دسته دوم فعالیت ها که تاثیر گذار به صفحه شخصی کاربران دیگر می باشد شامل فالوو ( دنبال کردن ) آنفالوو دیگران، لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست کاربران، شیر کردن پست و استوری به مخاطبین خود، تگ کردن فالووینگ در زیر پست دیگران و ..است. و اما فالوور فیک بعد از ایجاد پیج دیگر هیچ یک از فعالیت هایی که گفته شد برخوردار نیست و به قول معروف حالت روح دارد. به نوعی که گویا فقط به اعداد فالوور شما افزوده شده است.

تاثیرات فالوور فیک روبیکا

ابتدا به مزایای فالوور فیک میپردازیم البته باید به این نکته اشاره داشت که این مزایا شامل فالوور فیک با کیفیت می باشد. به همین منظور مزایا و معایب را در قالب فالوور فیک بی کیفیت و با کیفیت توضیح خواهیم داد.

فالوور فیک با کیفیت(مزایا)

باید گفت بله به این  معنی است که کاربر در ابتدا به صورت واقعی صفحه شخصی خود را ایجاد کرده است. که دارای شماره و ایمیل واقعی می باشد که در گذشته فعالیت هایی را به همراه داشته و با دیگر پیج ها در ارتباط بوده است. در حال حاضر فعالیتش به صفر رسیده و هیچ گونه تعاملی در روبینو ندارد( البته امکان آنلاین شدن و فعالیت کردن این فالوور ها وجود دارد ).

فالوور فیک بی کیفیت(ضرر ها)

فالوور فیک روبیکا

فالوور فیک بی کیفیت این نوع فالوور ها به وسیله کاربرهای حقیقی ایجاد نشده اند و به عبارتی دیگر توسط رباط ایجاد میشوند. این گونه فالوور ها نه تنها مفید و حتی بی اثر نیستند بلکه بر پیج تاثیر منفی بطور مستقیم دارند. زیرا در روبیکا ربات هایی برای تشخیص کاربران حقیقی از رباتی وجود دارد و این ربات ها با بررسی تمامی پیج های موجود روبیکا در مدت زمان های معین فالوور های هر پیج را بررسی میکند. اگر فالوور فیک رباتی در دنبال کننده هایش موجود باشد آن پیج را نیز غیرحقیقی تشخیص میدهد. از ورود به صفحه روبینو جلوگیری میکند و از به نمایش گذاشتن آن برای عموم کاربران سدی را ایجاد میکند و همین موجب افت رتبه در روبیکا میشود.

انواع روش های گرفتن فالوور فیک در روبیکا

با افزوده شدن روز به روز بر تعداد کاربران روبیکا اهمیت بیشتر دیده شدن نیز در بین پیج ها و کانال های آن نیز افزایش یافته است. که کاربران این شبکه اجتماعی به انواع روش های گرفتن فالوور فیک در آن روی آورده اند. پس با ما باشید تا به این روش ها بپردازیم.

پیشنهاد ما : خرید فالوور واقعی روبیکا

گرفتن فالوور فیک با ربات

برای این کار کاربران به ربات هایی که در سطح اینترنت وجود دارند مراجعه میکنند. جالب است بدانید نا امن ترین روش دریافت دنبال کننده برای روبیکا همین روش است. زیرا از این طریق صاحبان این ربات ها با گرفتن دسترسی کامل از کاربران به پیج های آن ها کنترل خواهند داشت. یعنی هیچ تضمینی برای از دست نرفتن پیج و اطلاعات خرابکارانه در آن موجود نیست.

گرفتن فالوور فیک با برنامه مود شده

این روش نیز توسط برنامه هایی در سطح اینترنت با نام های “هک شده” و یا “مد شده” انجام میشود که بازم برای ترقیب کاربران به گرفتن فالوور رایگان اقدام به دریافت دسترسی مینمایند. که در صورت مراغب نبودن امکان سوئ استفاده از پیج نیز میباشد.

افزایش فالوور فیک روبیکا با فالوور بگیر رایگان

افزایش دنبال کننده با استفاده از اپلیکیشن های فالوور بگیر نیز که در مارکت های ایرانی نیز یافت میشود یکی دیگر از انواع روش ها است. تقریبا میشه گفت این نوع به سبب این که زیر نظر مارکت ها فعالیت دارند مطمئن تر هستند. اما هیچ تضمینی برای برنامه ای که یوزر و پسوورد کاربر را میگیرد وجود نخواهد داشت.

نویسنده

rubikaadmin

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *